reklama

Nový článok

Kto je to Boh? Alebo co je to Boh?? Nedávali ste si nikdy takú otázku??? Ja ANO! Súhlasím s tvrdením ateistov "Boha nikto nikdy nevidel". Ale to sa nedá, lebo on nie je človek. Áno nedá sa ho uvidieť, ale to neznamená že neexistuje.  Veď  predsa musel niekto stvoriť nás, tuto planétu- Zem  a cely nekonečný Vesmír. Keď niečo nevidíme  neznamená , že  to neexistuje , nap. kyslík.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kto je to Boh? Alebo co je to Boh?? Nedávali ste si nikdy takú otázku??? Ja ANO! Súhlasím s tvrdením ateistov "Boha nikto nikdy nevidel". Ale to sa nedá, lebo on nie je človek. Áno nedá sa ho uvidieť, ale to neznamená že neexistuje. Veď predsa musel niekto stvoriť nás, tuto planétu- Zem a cely nekonečný Vesmír. Keď niečo nevidíme neznamená , že to neexistuje , nap. kyslík. Ten predsa nevidíme , ale bez neho neprežijeme. Prečo asi?? Prečo len naša planéta ma kyslík a je obývateľná? Ďalšie čo nevidíme je Myseľ . Nevidíme ju ale predsa napĺňa našu hlavu, rozhodnutiami, nápadmi, fantáziami. A ak Boh je Všetko! Naša myseľ, len v mysli nikdy nesklameme, len v mysli sa skrýva to naše prave JA. Príroda , vzduch, ktorým dýchame, všetko okolo okrem toho čo stvoril človek, je živé. Pretože len to čo stvoril Boh je živé, a všetko splnia jeho zákony, každá bunka a každý mikro a makro organizmus nesie v sebe znamenie Boha Stvoriteľa. Neviete mi povedať, prečo sme na jednej planéte a predsa rôzne ľudia, prečo každý človek, ma iný otlacok prsta, nikdy sa nenájdu rovnaké. A prečo ten otlacok ma špirálovitú tvar?? 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Môže to byt autogram alebo klenot Boha?? Ako dokaz toho ,ze sme boli nim stvoreni? A DNA ma tu istú špirálovitú tvar, v ktorej sa ukladá všetka informácia nielen telesná ale aj duchovna. Tam je všetko dokonca aj naša buducnost, na ktorú tak často myslime...

Nadia Palijova

Nadia Palijova

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zena , ktora rada filozofuje..:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu